And I quote

"I don't believe in email.I'm an old-fashioned girl.I prefer calling and hanging up." - Sarah Jessica Parker

miercuri, 25 august 2010

Scriere.

In sfarsit. In sfarsit pot spune ca am invatat sa nu mai traiesc in trecut. Totodata am invatat sa privesc inainte, si sa ma concentrez asupra prezentului. 
Lucrurile s-au schimbat radical de cand am scris ultima data pe blog. Au aparut oameni noi, prietenii noi, relatii noi, comportamente foarte ciudate .. care pentru mine au fost noi si multe actiuni noi. E ca si cum as trai intr-o lume noua.. Ca si cum as fi renascut si as fi luat totul de la capat,nestiind nimic despre trecutul meu.. sau despre viata mea anterioara. 
Acum au fost alte suferinte, alte bucurii, alte zambete si bineinteles, alte lacrimi. Dar am invatat sa trec peste, sa ignor si sa privesc inainte. Pana la urma totul merge inainte si trecutul incet,incet se sterge.
Acum sunt fericita cu prietenii pe care ii am. Toti sunt extraordinar de simpatici si tin la toti foarte mult; incepand cu cei pe care i-am cunoscut nu demult si terminand cu cea mai buna prietena pe care am avut-o tot timpul langa mine, dar nu mi-am dat seama decat acum cateva saptamani cat e de valoroasa.Relatiile cu R. s-au mai racit.. au aparut certuri,minciuni,invidie,gelozie.. In fine. In schimb, I. mi-a demonstrat ca e acolo pentru mine.Ne cunoastem de la gradinita,am copilarit impreuna si probabil si asta e un avantaj. Azi se intoarce in sfarsit de la mare.Abia astept sa o vad.Sa fumez o tigara cu ea.Sa imi povesteasca cum a fost, sa ii spun tot ce s-a intamplat cat a lipsit... Dar in primul rand,sa o vad.
Uf,in momentul asta imi iubesc viata asa cum e.Nu as vrea sa schimb nimic acum sau in trecut.Probabil ca daca nu treceam prin tot ce am trecut, acum lucrurile stateau altfel;si ma bucur ca nu e asa.
Am experimentat o groaza de lucruri noi,senzatii si sentimente:))! 
In momentul asta pot spune ca "Da,sunt fericita in sfarsit dupa mult timp!" 
Totusi,exista ceva care nu imi da pace,nu stiu inca ce anume..dar o sa aflu curand.

2 comentarii:

  1. faptul ca fericirea e oarecum iluzorie...

    RăspundețiȘtergere
  2. o blonda si un blog... da. tare! o sa mai revin pe aici.
    arunca o privire si pe la mine! poate o sa-ti placa! da si follow daca vrei. keep doing your best!

    http://naianostyle.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere