And I quote

"I don't believe in email.I'm an old-fashioned girl.I prefer calling and hanging up." - Sarah Jessica Parker

marți, 27 aprilie 2010

Ghinion.

Ohh.Cate nu s-au intamplat in zilele trecute.Nu intru in amanunte,dar sunt niste probleme "frumusele".Oare de ce?Din vina mea,normal.Nimic nu mai e ca inainte,chiar daca acum stiu sigur unele lucruri. Vineri - cea mai oribila zi. Cea mai ghinionista / nefericita / lipsita de noroc zi de pana acum.
Se spune ca ghinionul este ceva rezultat din anumite superstitii pe care nu le-ai respectat.Sincer,am auzit o groaza dintre ele,care mai de care mai..ciudate :
• Daca esti un femier si omori o pisica, te poti astepta ca vitele sa-ti moara misterios.

• Daca lovesti o pisica cu piciorul, vei face reumatism la acel picior.

• Daca omori o pisica, iti sacrifici sufletul Diavolului.

Ma intrebam ce au cu pisicile,cand m-am uitat mai bine am inteles ca sunt pe categorii.:)) Nu sunt doar cu ghinion si pisici,ci : " Ranind o pisica " , " Pisicile si norocul " , " Intalnind o pisica " , "Pisicile ca fiinte sacre " etc.
Oamenii stiu de superstitii din secolele XV-XVI cand se zvonea (sau poate nu) ca ar fi existat "vrajitoare", care bineinteles nu intruchipau binele si tot timpul,absolut tot timpul erau insotite de o pisica neagra. Nu stiu ce sa cred, sa spunem ca exista vrajitoare care ghicesc in carti sau au anumite "leacuri", dar nu cred in magie..sau zburat pe matura.
Oricum,eu am avut ghinion pur si simplu.Nu am facut nimic rau unei pisici,dar totusi am avut. Cred ca e al II-lea an sau chiar al III-lea cand am ghinion.Incep sa cred din ce in ce mai mult ca am spart o oglina in urma cu 3 ani si mai urmeaza inca 4 de ghinion.Deasemenea incep sa cred ca oglinda se numeste Copilarie si a inceput sa se crape incet,iar anul acesta a ajuns la infatisarea finala cand e crapata toata.Pur si simplu unii (cum ar fi parintii) nu pot intelege transformarea radicala de la un pusti la un adolescent.Le este foarte greu sa constientizeze ca nu o sa mai fie mici,dar cum imi spunea si psihologul "O sa ne dea drumul incet,incet".
Asadar,la unii e mai usor.Cum ar fi la cei care au frati.Oglinda s-a spart deja la primul,iar acum la cel de-al II-lea e o trecere foarte lejera intre cele 2 "medii".

Pana la urma,ce e ghinionul intradevar? Nu are nici o legatura cu superstitiile.E doar un cuvant definit in dex prin intamplari nefavorabile,lipsa de noroc,nesansa. Eu una cred ca majoritatea il folosesc in alt context.Il folosesc ca si cum s-ar referi la destin,soarta si stiu ca nu pot face nimic sa il schimbe. In alte contexte, tu atragi ghinionul."Daca nu as fi facut >>aia<< , nu as fi ajuns aici.Am ghinion pur si simplu!"
Eu una nu cred in destin.Sunt mai mult ca sigura ca poate fi schimbat sau chiar imbunatatit.Fiecare stie sa se controleze(sper), fiecare stie ce e bine si ce e rau(sper din nou) si fiecare are macar 1% din El vointa(sunt sigura). Asadar, de ce e atat de greu sa facem totul pe placut nostru? De ce ne bagam singuri in situatii penibile,care se pot termina rau? Pentru ca nu suntem inca convinsi ca putem preveni anumite lucruri care sa fie in avantajul nostru.

2 comentarii:

  1. huh.. se vede ca vezi un psiholog.. incepi sa vorbesti ca unul. good for you :d
    si nu tu erai cea care spunea ca destinul e de vina pentru tot ce se intampla? :))
    dragut.. :d
    keep on writing >:d<

    RăspundețiȘtergere
  2. e mai nasol sa ai frati, mai ales daca tu esti ala mare..iti zic eu:))
    anyway..interesting:-?
    >:D<

    RăspundețiȘtergere